2016. január 24., vasárnap

Téli kertünk és udvarunk.

Január vége felé járunk. Tegnap ismét esett egy kis hó.Szépségessé varázsolta a tájat. Mivel késő este esett, csak a végeredményt láttuk ma reggel. Minden gyönyörű fehér lett. Adott munkát, feladatot.
Állapítsuk meg, hogy mindenképpen jó hogy esett. Lehetett mozogni a lapátolással, lehet hóembert építeni, lehet szankózni és persze a termőföldekre is nagyon jó hatással van. Kell a csapadék.

Az udvart már korán reggel megtisztítottam.


Az örökzöldek csodálatosak a fehér takaró alatt.



A kutyus is jobban érzi magát, mert az idő is enyhébb. És szeret a hóban játszani.




A kert csendes.
 Mindenhol belepte a hó. Csak egy két madár reppen erre néha. Az etető is néptelen. Talán meg lepődtek. Majd előmerészkednek ők is. Nagyon szép így a kert, de nekem zölden jobban tetszik.









Tegnap már elkezdtem metszegetni az udvarban a cserjéket, és azt terveztem hogy a kertben is folytatom. Hát ez eltolódik egy kicsit. Nem baj, a tél nagy része már elmúlt. Már nagyon várom a tavaszt. Addig is pihizünk.
Mindenkinek jó és kellemes pihenést ebben a szép téli időben!

4 megjegyzés:

  1. Zölden nekem is jobban tetszik. Olyan jó olvasni, hogy te sem ültél a kezedre, én is metszőollóval a kezemben garázdálkodom, ha tehetem.:) Erőt, egészséget, sok örömöt nektek az új évre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jókívánságokat.És jó lenne már kint tenni venni. De ez a mai idő sem kedvez neki.

      Törlés
  2. Nagyon szépek ezek a havas, téli képek, de én is jobban szeretem a többi évszakot! Annak ellenére, hogy imádom azt a hóesést, amikor nagy pelyhekben hull a hó, és balga módon még havat söpörni is imádok. Nekem is elég volt már a télből.
    Nagyon várom már én is a tavaszt, de én még nem mertem hozzákezdeni a metszegetéshez.
    Neked is kellemes pihenést, feltöltődést kívánok a tavaszi munkákhoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen.
      Én is csak a sövényt és az írtásra váró dolgokat csipegettem.

      Törlés